McDonald’s Slovensko prichádza s hitom Čistý vibe, ktorý ťa doslova vyženie do ulíc
Spoločnosť McDonald’s spojila sily so spevákom Thomasom Puskailerom a rapperom Majselfom, ktorí spolu naspievali nový a chytľavý tanečný hit s názvom Čistý vibe. Verejnosti ho na sociálnych sieťach predstavil Thomas Puskailer, ktorý so spoločnosťou dlhodobo spolupracuje v rámci vzdelávacieho projektu ECO TOUR. Nová pieseň sa stáva oficiálnou hymnou McDonald’s Trash Patrols, upratovacích hliadok zložených zo zamestnancov tejto reštauračnej siete.
Skladba Čistý vibe už v prvej slohe pozýva ľudí k zapojeniu sa do upratovania svojho okolia. Zároveň vzdáva hold všetkým zamestnancom McDonald’s, ktorí pravidelne prispievajú k čistejšiemu prostrediu nielen v okolí reštaurácií. Chytľavý refrén poslucháčom odkazuje, že vďaka „čistému vibe“ môžu aj oni robiť život jednoducho lepším, ako kedykoľvek predtým.
Spevák a moderátor Thomas Puskailer neskrýva svoje nadšenie z účasti na tomto špeciálnom hudobnom projekte: „Spoločnosť McDonald’s je podporovateľom môjho vzdelávacieho projektu Eco Tour, ktorý je zameraný na zvyšovanie informovanosti o udržateľných riešeniach a recyklácii. Preto ma veľmi potešilo, keď ma Mekáč oslovil na ďalšiu spoluprácu k tejto dôležitej téme. Ak si chceme zachovať krásy našej planéty a žiť v čistote, musíme na tom pracovať už teraz a všetci spoločne. Vážim si, že sa do tohto špeciálneho projektu zapojil aj Majself a prispel tak k tvorbe piesne, ktorá podnieti ľudí nielen k tancu a spevu, ale aj k upratovaniu. Som naozaj hrdý, že sa práve tento song stal oficiálnou hymnou pre zmenu k lepšiemu,“.
Skladba Čistý vibe dostala aj svoju vizuálnu podobu vo forme videoklipu, ktorý je už od 14. novembra 2023dostupný na platforme YouTube. O jeho výrobu sa postaralo štúdio Lexis Production, pod taktovkou Pierre „Lexis“ Faba. Energickú hudbu k pesničke zložil Ronald Kanik, text piesne napísala talentovaná Nia a choreografiu do klipu navrhol Norbert Grofčík .
Líder v gastro segmente už dlhodobo podniká rôzne kroky, ktoré vedú k ekologickejším riešeniam a podporuje myšlienku udržateľnosti. Málokto vie, že zamestnanci McDonald’s triedia použité obaly po zákazníkoch v reštauráciách už viac ako 20 rokov, či to, že reštaurácie novej generácie sa vyznačujú mnohými modernými technológiami, ktoré výrazne prispievajú k úspore oleja a energie. Triedenie odpadu nielen v okolí reštaurácií je pre zamestnancov jednou z veľmi obľúbených aktivít. „ Pravidelne sa snažíme našich zamestnancov, zákazníkov aj verejnosť motivovať k tomu, aby sa zaujímali o okolie, v ktorom žijú. V McDonald’s si uvedomujeme, že každá vynaložená aktivita na podporu čistoty a udržateľnosti má obrovský význam. S ‚Čistým Vibom‘ sme chceli nielen osláviť prácu našich Trash Patrols, ale posilniť aj posolstvo, že každý z nás môže prispieť k lepšiemu zajtrajšku. Veríme, že si túto pesničku budú pospevovať tisícky našich zamestnancov a zákazníkov – pre nás je naozaj výnimočná,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR manažérka pre McDonald’s v ČR/SR.
Kto sú Trash Patrols? Upratovacie hliadky Trash Patrols sa skladajú zo zamestnancov McDonald’s, ktorí sa starajú o čistotu prostredia. Pravidelne upratujú odpadky a neporiadok aj v širšom okolí miest či regiónu, kde spoločnosť McDonald’s pôsobí ako dobrý sused pre komunitu. Každoročne podporujú aj iniciatívy ako Upracme Slovensko a Naše mesto.
Zdroj: Barbara Kašprišinová, seesame
Foto: Lexis Production